duminică, 2 octombrie 2011

Ce înseamnă când spune un barbat ”Te iubesc!” în zece situaţii diferite

Foarte puţine femei înţeleg cevor sa spuna barbatii,care este valoarea leala a cuvintelor lor.  Bineînţeles că multe expresii înseamnă ceva într-un context şi altceva în altul. Pentru a înţelege un bărbat trebuie să ţineţi cont de situaţie.
”Te iubesc” e cea mai populară declaraţie de dragoste. Unii bărbaţi o fac rar, alţii mai des. Mai jos vă prezint câteva decodificări a unui ”te iubesc” spus de bărbaţi.
1. ”Te iubesc” spus imediat după o partidă de sex înseamnă: ”Mi-a plăcut. Aş mai vrea, dar nu mai pot!”
2. Spus de el în timpul unui meci de fotbal: ”Lasă-mă în pace, nu vreau să ne certăm!”
3. Spus de el atunci când îi arăţi ce ţi-ai cumpărat de la mall: ”Eşti frumoasă, dar cam cheltuitoare!”
4. Un ”te iubesc” spus de el după ce te-ai supărat că nu a observat noua coafură: ”Dacă mai face multe fiţe cred că o părăsesc!”
5. Spus la miezul nopţii la telefon, anunţându-te că mai întârzie cu băieţii la bere: ”Iartă-mă, dar mă simt mai bine cu ei decât cu tine!”
6. Când îi dai bani să-şi plătească rata la maşină: ”Sunt momente când eşti fată de treabă!”

7. Spus de el când l-ai prins că se uită la fundul altei femei: ”Mare lucru, nu mi se pare că am greşit. O s-o fac şi data viitoare!”
8. Atunci cînd se ridică de la masă fără să termine tot din farfurie: ”Arăţi bine, dar găteşti groaznic!”
9. Îţi spune ”te iubesc” când cadoul de la tine de ziua lui e o cămaşă sau o cravată: ”Frate, femeia asta nu ştie că-mi doresc un Harley Davidson!”
10. Te anunţă că te părăseşte şi îţi spune că te-a iubit: ”Bine că am scăpat! Sunt din nou liber!”



sursa:eva.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu