miercuri, 2 aprilie 2014

Sunt femeie...

 Sunt femeie, sunt simpla , complicata , sunt copil, adolescenta, sunt mama....  Imi doresc sanatate pentru mine si pentru toti din jur, imi doresc fericire , iubire , intelegere, respect .
   Sunt visatoare si ma gandesc mereu la iubire, nu ca in filme , viata bate filmul. Visez la "el" ,  un "el"  care imi e alaturi , care ma intelege fara sa ii vorbesc, care ma intelege cand imi e greu .

  Problemele mele de femeie pentru un barbat sunt prostii, cum ar fi starea nasoala de la ciclu , kilogramele in plus , un cos sau o unghie rupta.

    Sunt femeie ,  uneori toate ma deprima si am nevoie de o imbratisare , de un sarut pe frunte si cateva cuvinte "sunt alaturi de tine" ....
  Sunt femeie , atat de putin m-ar face fericita , daca "el " mi-ar fi alaturi , sa ma ocroteasca cu bratele lui , cuvintele lui sa imi mangaie sufletul , privirea lui sa imi dea putere...
   Sunt femeie , iubesc, rad, plang , sufar , traiesc ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu