miercuri, 2 aprilie 2014

Pana la os ....

Mi-a ajuns cutitul la os !! M-am saturat de acei oameni care au facut un scop din a se lega de viata mea.Nu imi sta in caracter sa discut oamenii si sa duc vorba mai departe..ceea ce aud prefer sa pastrez doar pentru mine... Dar observ ca in ultimul timp mi se atribuie un statut care nici pe departe nu ma caracterizeaza.. Dragii mei “prieteni”, fie roata cat de patrata,tot se-ntoarce ea odata !!
Nu imi mai purtati grija si nu mai atrageti numele meu in diverse discutii ale caror subiecte nu ma privesc…Nu ma intereseaza vietile voastre atat de “palpitante” incat sa va puteti regasi in gandurile si vorbele mele !! Nu sunt genul si nu imi sta in fire sa apelez la acte de razbunare dar …va pot strica cu usurinta buna dispozitie si va pot sterge zambetul parsiv de pe fata…fara prea mari eforturi… Aviz amatorilor !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu