duminică, 24 octombrie 2010

Test de matematica

Am un test pentru tine. Daca il poti rezolva, lasa un comentariu cu numele tau.

Daca am fi avut carduri cu coduri pin cu 5 digiti...

Am vrut aseara sa scot niste bani de la bancomat. Am introdus cardul... si cand sa introduc pinul... mi-am dat seama ca nu mi-l puteam aminti cu niciun chip... Insa imi aminteam cateva detalii:

1. A cincea cifra adunata cu a treia = 14.
2. A patra cifra este cu unu mai mare decat a doua.
3. Prima cifra este cu unu mai mic decat dublul celei de-a doua.
4. A doua cifra adunata cu a treia = 10.
5. Suma tuturor cifrelor = 30

Daca reusesti sa descifrezi, scrie-mi si mie te rog codul pin pe care l-am uitat... poate reusesc sa-mi scot niste bani si sa-mi cumpar o inghetata... Scrie cifrele fara spatii, ca un numar.
Apoi scrie-ti numele in lista de mai jos, la cometarii si trimite testul si prietenilor tai.

Bafta!!!

Mare atentie:
Acesta este un test. In realitate, niciodata nu dati altcuiva codul pin de la cardul dumneavoastra, nici nu-l scrieti undeva unde alta persoana l-ar putea citi. (mai ales, nu-l scrieti pe card)







































































codul pin corect: 74658.......va dau si rezolvarea?tongue

2 comentarii: