vineri, 8 octombrie 2010

Minciuni din dragoste

Fiecare mai "minciuneste" din cand in cand - este un lucru mai mult decat normal.Interesant  insa,este faptul ca baietii si fetele mint foarte diferit!Si tocmai la capitolul sex & love! Ia sa vedem daca te regatesti mai jos....
Asa mint fetele:


-"Nu,nu este nimic....."
          (Normal ca este ceva!Insa tu,idiotule, nu stii niciodata despre ce este vorba)
-"Tampenii!Ma bucur chiar ca te intelegi atat de bine cu fosta"
          (Din contra!Mi-ar placea mult mai mult daca nu te-ai mai intalni niciodata cu vaca aia proasta.)
-"Atunci cand iesi cu prietenii,esti liber sa faci tot ceea ce vrei ."
          (Nu inteleg ce-ti place atat de mult sa iesi cu aia.Mai bine am face ceva impreuna!)
-"Ei hai,Justin Timberlake chiar nu poate reprezenta un pericol pentru tine!"
          (Insa situatia s-ar putea schimba daca il voi intalni intr-o zi si ma va invita sa iesim undeva....)
-"Sorry,tocmai mi-a venit ciclul!"
          (Sexul este ultimul lucru la care ma gandesc acum.Vreau doar sa stau confortabil in fata televizorului...)


Asa obisnuiesc baietii sa minta:
-"Am incercat toata ziua sa dau de tine!Nu ai raspuns la nici un telefon!"
          (Am uitat complet ca trebuia sa te sun astazi.Am fost ocupat cu prietenii....)
-"Nu m-am uitat draga la fundul ei!Se poate sa crezi asa ceva?"
          (Normal ca m-am uitat la fundul ei.Imi pare rau,insa este ceva instinctiv.Pur si simplu nu ne putem abtine.)
-"Da,da - promit solemn ca ma voi schimba!"
          (Din partea mea ti-as putea promite orice ca sa termini cu cicaleala asta enervanta.)
-"Chiar nu conteaza pentru mine daca vrei sa mai asteptam ceva timp..."
          (....insa as vrea sa stiu cand se va intampla!)
-"Normal ca am ascultat ceea ce ai spus.Sunt exact de aceeasi parere ca tine."
          (Despre ce tot vorbesti acolo?Nu am inteles nimic.Ai spus ceva interesant?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu