sâmbătă, 30 octombrie 2010

Limbajul feminin (traducere)

Da = Nu
Nu = Da
Poate = Nu
Imi pare rau = Iti va parea rau
Avem nevoie = Vreau
Decide-te = Decizia corecta ar trebui sa fie evidenta
Fa ce vrei = Vei plati pentru asta
Trebuie sa vorbim = Vreau sa ma plang
Desigur, daca vrei = Nu vreau sa o faci
Eu nu sunt suparata = Bineinteles ca sunt suparata, idiotule!
Esti atat de viril = Ar trebui sa te mai barbieresti
Azi esti atat de atent cu mine = Iar te gandesti doar la sex?
Stinge lumina, te rog! = Am celulita
Bucataria este atat de incomoda = Vreau o casa noua
Vreau perdele noi = .. si covoare, si mobilier, si tapet
Am auzit un zgomot = Am observat ca ai adormit
Ma iubesti? = Vreau sa te intreb de ceva scump
Cat de mult ma iubesti? = Am facut ceva ce nu-ti va place sa auzi
Trebuie sa inveti sa comunici = Trebuie sa fii doar de parerea mea
Nimic, pe bune! = Doar ca esti un nemernic imens!
Am migrena = Daca ai fi tu curierul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu