sâmbătă, 8 martie 2014

8 martie

Iata ca a venit si ziua femeii...noroc de fetita cea mare ca mi-a amintit ieri ca azi e 8 martie,altfel poate nici nu realizam...si cand ma gandesc ca acum muulti ani asteptam cu atata nerabdare aceasta zi, imi pregateam hainele cu multe zile inainte, machiajul trebuia sa fie perfect, trebuia eu sa fiu perfecta , impecabila....azi nu....azi nu imi pasa, azi stau in colivia mea..privind la ceilalti, scotand zecile de taguri de pe fb si oprind venirea notificarilor...
 Cel mai rau ma doare ca foarte multe persoane multumesc mamelor...am sunat si eu mama, bunica...dar nu pot spune ca azi vreau sa spun te iubesc mama...nu am cui, cea care intradevar imi e mama, mi-a dat viata , nu i-a pasat, celei care m-a crescut ii port recunstinta dar suferinta ce mi-a provocat-o de-a lungu anilor nu o pot uita...si deci LA MULTI ANI TUTUROR FEMEILOR, MAMELOR  si BUNICILOR !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu