sâmbătă, 25 decembrie 2010

Monolog - continuare

Acum ceva timp incercam sa-mi explic unele chestii....acum sunt total bulversata de tot si de toate...cum poate un om sa se schimbe atat de usor.....cum un simplu gest,cateva cuvinte,pot sa-ti dea lumea peste cap?Si de  odata toata existenta ,totul in jurul tau se schimba...Am cautat pe net..ce il schimba pe om...peste tot am gasit ca problemele...da asa e...m-au schimbat mai de mult, am mai gasit banii...asta in cazul meu nu tine,dar pe mine ma schimba altceva..speranta....visele...

Timp de cativa ani...m-am afundat in mine....am renuntat la tot..chiar si la dreptul de a visa...cum am putut sa ma schimb...doar in cateva zile..si in mai putin de 2 luni sa devin alt om....
Si daca stau bine si ma gandesc toti ne schimbam,.ne schimbam fie ca vrem fie ca nu,ne schimbam pentru ca asa e legea firii,ne schimba circumstantele,ne schimba locul si ne schimba si varsta. Ne schimba vremurile,ne schimba si cei din jurul nostru . Este ceva ce nu putem evita ,ceva ce nu dorim cu adevarat dar se intampla fara sa ne dam seama.
 Schimbarea mea  nu  o vad ca fiind ceva negativ,atata timp cat nu e distructiva,dar ma sperie..caci schimbarea asta imi provoaca sentimente si dorinte pe care inainte nu le aveam.....
"Timpul e ca un fulg de nea:dispare in timp ce incercam sa decidem ce sa facem cu el".
As fi vrut sa postez niste poze....poze de azi si poze de acum 2 luni...ar fi imposibil sa nu se vada schimbarea....dar nu are rost...e o schimbare fizica.....schimbarea psihica nu se vede...si totusi ...mintea mea e cea care s-a schimbat cel mai mult.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu