miercuri, 18 iunie 2014

Cenusareasa ...

In fiecare zi , realizez cat de prefacuti sunt oamenii din jurul meu, am realizat ca nu ma pot baza pe nimeni  si singurele persoane pentru care intradevar sunt importanta , sunt fetitele mele si atat.

    As vrea sa cred ca acum totul e un vis urat, ca intr-o zi voi putea zambi din nou, din suflet, as vrea sa cred ca intr-o zi voi fi importanta pentru cineva, ca voi primi si iubire si atentie, cuvinte frumoase nu doar rautate si indiferenta, as vrea sa cred ca intr-o zi ceva se v-a schimba... dar doar atat... cand vine vorba de realitate, e aceasi , nu se schimba cu nimic... zilele trec, noptile, aceleasi activitati zilnice...singurul lucru care se schimba e ca incep sa deschid ochii, desii ma prefac ca nu vad , ca nu imi dau seama...vad in jurul meu "prietenii" ca de fapt nu imi sunt prieteni si ca prin fata imi vorbesc frumos si pe la spate nici nu ma suporta, as vrea sa vina ziua cand sa le spun direct in fata : " nu mai avem ce discuta , deoarece tu nici nu vrei sa iti fiu prietena" dar nu pot, nu am curaj, nu vreau sa ranesc, nu vreau certuri.....si totusi sper ca intr-o  zi  se v-a schimba ceva.
   Ce minunat ar fi totul daca am fi mai sinceri, discutand cu sinceritate , se rezolva cele mai multe probleme....daca am spune cand trebuie "iarta-ma" , "te rog " , " te iubesc "   ar fi minunat , viata ar fi diferita.
   Daca am putea fi transparenti, sa se vada tot ce gandim , ce dorim oare ar fi mai buna lumea? sau mai rea ?!

Pana una alta...sunt doar o cenusareasa...doar ca pentru mine nu mai exista printul care sa vina sa ma salveze  :)

Un comentariu:

  1. Da asa este.
    Este ceva incredibil cit de multi oameni sint prefacuti,incorecti si fac multe nenorociri mizerii

    RăspundețiȘtergere