vineri, 23 mai 2014

Intre dorinta si realitate ...

Dorinte...ce dorinte am....??? Dorinte simple, dar pe cat de simple, pe atat de imposibile....Vreau sa simt ca traiesc, sa simt ca pot da frau liber iubirii din mine, sa pot sa ma las purtata de val, sa vibrez....dar nu pot....imi e prea frica, am iertat de atatea ori...acum imi e prea frica....nu pot avea incredere deloc in oameni, in sotul meu , in prieteni...dar desi am ajuns intr-un punct in care nu mai conteaza nimic, as vrea sa  pot macar sa sper.....
Cineva spunea ca " nu visele iti tin de cald" ...dar imi e dor sa vizez, imi e dor sa fiu apreciata, iubita...mi-e dor sa ma simt femeie...inafara de mama , nu mai sunt altceva...privesc in oglinda si nu vad nimic, zi de zi kg pe care mai demult imi doream sa le pierd , acum se duc, unul cate unul , dar ce folos...nu am nici o satisfactie.... sunt doar eu cu mine si golul imens pe care il am...ma simt abandonata, mi-e frica sa ridic capul sa privesc in jur...mi-e frica sa fac ceva, orice....

Mi-e dor si doare...doare ca dracu !!!!

Un comentariu:

  1. Suferința emană dintre rânduri... Citind parcă intri în sufletul celei care scris. Sper că multe s-au schimbat de atunci.

    RăspundețiȘtergere